Thursday 13 December 2012

Harimau Malaya

Isshhhh, It will be my day if Harimau Malaya menang. Aku betul betul nak Harimau Malaya menang sebab aku nak mereka jadi juara bertahan. Tapi tak ada harapan. Tadi aku pergi tengok bola dekat kedai sobri dengan Dekna and Fatien, punyalah semangat sebab nak sokong negara Malaysia. Eeeee Aku boleh terima hakikat if Harimau Malaya tu kalah tapi ref tu macam pukimak haram j doe. Babi, mentang mentang ah main kat Thailand, kalau main kat Malaysia tadi mesti ref tu dah kena belasah dengan orang ramai.

Tapi nak wat macam mana, aku rasa dia dah kena suap. Betul tak? Ada sesiapa tak yang setuju dengan aku? Eee lantaklah. Thailand sumpah macam haram j, dah lah sediakan padang berkopak-kopak, mana lah boleh harimau nak beraksi dekat padang yang berkopak kopak and ada lumpur, kalau gajah tu sesuai ah.
Yang paling penting aku tetap dengan pasukan Harimau Malaya, walau apa apa pun negara aku jugak. Kan?

Dear Gajah Perang, you are so lopek. I hope you died with your bullshit reff. Byeee :p

No comments: