Wednesday 12 December 2012

Akhirnya.

So hai and assalammualaikum bloggers : hm, it been so long time I didn't update my blog kan? Dah berhabuk pon taw. Harini aku nak cerita sikit,cerita sikit pasal hubungan aku. Pada 7/12/12 genap satu tahun aku couple dengan Aiman, I was like omG, bukan senang okay nak bina hubungan jarak jauh sampai satu tahun and korang pun tahu aku tak pernah keluar date dengan dia. Tak pernah keluar date? How sad right? Hmm, nak wat macam mana dah itu takdir kami berdua. So back tu tittle off the story yang "akhirnya" tu, sebenarnya dah tiba dah pun masanya aku dengan Aiman keluar date. Yes, 25/12/12 nie, he will come to Selangor to meet me. You know what? I'm so tak sabar nak jumpa dia okay. Aku dah buat list to do taw. HIhihi, macam-macam benda aku nak buat dengan dia, kecuali benda yang like maksiat semua tu. Korang semua kena doakan aku taw, semoga dia adalah dia yang selama nie aku tengok dalam gambar. HIhihi takut kang jumpa Aiman tu dah tua kerepot ke, mata juling ke dan yg sewaktu dengannya. YaAllah, kau permudahkanlah urusan kami. Amin. Okay, bye guys :p

No comments: